3/13/2018

Android Telefonlarda Kısa Mesaj (SMS) İletim Raporları Nasıl Açılır ?

Android telefonlar da iletim raporları nasıl açılır?

Akıllı Telefonlarda Kısa Mesaj (SMS) İletim Raporu Alma


Merhaba arkadaşlar bugün sizlere Android telefonlarda SMS iletim raporu nasıl açılır ? Adı altında  güzel bir resimli anlatım hazırladık.

Bildiğimiz gibi eski model telefonlarımızda yani akıllı telefonlar olmadan önce ki telefonlarımız da "SMS" oldukça kullandığımız bir araçtı. Günümüz teknolojisi ve akıllı telefonların getirdiğini yenilikler, örneğin "WhatsApp" gibi gelişen mesajlaşma platformları bizleri SMS kullanmaya mecbur bırakmadı.
Şimdi şuraya varmak istiyorum bir "Kısa Mesaj" yani sms gönderdiğimiz de WhatsApp gibi çift tık gelmiyor.

Haliyle sms gittimi kaldımı bir haber bekliyoruz.

Aslında bunun çok basit bir yöntemi var oda eski telefonlarda kullandığınız İLETİM RAPORU

evet arkadaşlar Android telefonlarımız da bu özellik aslında var ama kapalı kaldığı için kimse bunun farkına varmıyor.
Bizler bugün bunu göstermek için kısa ve anlaşılır bir resimli anlatım hazırladık.

Dilerseniz şimdi anlatıma geçelim;


İletim Raporları
Üç Nokta Üst Üste Olan Yere Tıklıyoruz.

Sms kısa mesaj iletim raporları açma
Daha Sonra Metin Mesajları Diyoruz.

Kısa mesaj SMS İletim Raporları nasıl açılır
Son Olarak İletim Raporları
 Yazan Yerin Yanındaki
Kutucuğu İşaretleyip Çıkıyoruz..


Bir sonraki konumuzda görüşmek üzere...