6/29/2018

Tüm Mesajlar Messenger Uygulamasına Geliyor ? ( ÇÖZÜLDÜ ) 2018

sms ler messengere geliyor ? 2018

Messenger SMS Ayarları 2018


Messenger
SMS Ayarları Detaylı Anlatım
Sizlere yardımcı olmak adına her gün güncel konular açmaya devam ediyoruz. Bugün Android işletim sistemli telefonlarda varsayılan mesaj uygulama ayarları nasıl değiştirilir ondan bahsetmeye çalıştık. Umarım bu konu hakkında araştırma yapan takipçilerimize faydalı bir konu olur..
Tekno Kurulum

Bu ve benzeri konuların devamı için konu altında bulunan yorumlar kısmından yorum yapmayı ve emoji bölümüne ifade bırakmayı ihmal etmeyin..


Tüm Mesajlar Messenger Uygulamasına Geliyor ?


Messenger kurulumu yaparken ufak bir noktayı atlayarak tüm mesajların Messenger uygulamasına düşmesini onaylıyoruz. Durum böyle olunca Operatör, SMS ve gibi tüm mesajların Messenger uygulamasına gelmesini sağlamış oluyoruz. Bu sorunun çözümü gayet basit olup eğer SMS gibi mesajların geri SMS bölümüne gelmesini istiyorsanız konunun devamını okuyabilirsiniz..

SMS'ler Messenger Uygulamasına Geliyor Nasıl Düzeltirim ?


Bu sorunu düzeltmek isteyen takipçilerimiz ilk olarak Android işletim sistemli telefonlarının AYARLAR bölümünü gelerek alttaki resimli anlatımı uygulayabilir..!


Varsayılan Mesaj Uygulama Ayarları
(
Resimli Anlatım )


Varsayılan mesaj ayarları resimli anlatım 2018


Daha önce belirttiğim gibi ilk olarak telefonunuzun ayarlar bölümüne gelerek görselde görüldüğü üzere Varsayılan Mesaj Uygulaması'nı buluyoruz ve tıklıyoruz.



Varsayılan mesaj ayarları resimli anlatım 2018

Son olarak Mesaj bölümünün yanındaki kutucuğu seçip çıkıyoruz.