7/22/2018

Gmail Uygulaması Üzerinden E Posta Engelleme Resimli Anlatım 2018

Gmail E Mail Engelleme Resimli Anlatım 2018


Gmail Üzerinden Gelen Gereksiz Postalar Nasıl Engellenir ?


Başlıkdan da anlaşılacağı üzere bugün sizlere Mobil GMAİL Uygulaması üzerinden gelen bazı E postalar (E MAİL) nasıl engellenir adlı bir resimli anlatım hazırladık. Bildiğiniz gibi Mail adresimize günde oldukça fazla gereksiz e postalar gelebiliyor ve bu durum oldukça can sıkıcı olmuyor desek yalan olur. Yeri geliyor bu gereksiz e postalar yüzünden aradığımızı dahi bulamıyoruz. Eğer sende böyle düşünüyorsan konunun devamını okuyarak bu sorunu kökünden çözerek o adresten gelen e postaları engelleyebilirsin..

Daha önce "Masaüstü" sürümünde Gmail'dan gelen bazı postalar nasıl engelinir adlı bir video hazırlamıştık BURADAN bakabilirsiniz..

Gmail Uygulamasına Sürekli Gelen  Postaları Engelleme


YouTube Kanalımıza gelen yorumlar doğrultusunda birde Gmail Mobil Uygulaması üzerinden gelen gereksiz postalar nasıl engellenir Adlı bir resimli anlatım hazırladık. Umarım bu konu hakkında araştırma yapan kullanıcılar için yararlı bir yazı olur..


Gmail  E Posta Engelleme (Resimli Anlatım) 2018


İlk olarak telefonunuzun Gmail uygulamasını açın. Daha sonra sizlere hazırladığımız resimli anlatıma geçip adımları dikkatliçe takip edebilirsiniz.


Gmail E Mail Engelleme Resimli Anlatım 2018

1 - Gmail uygulamasına girdikden sonra engellemek istediğiniz postayı bulun ve açın.

Gmail E Mail Engelleme Resimli Anlatım 2018

2 - Açtığınız E Postan'ın en altına inerek resimde gösterdiğim yeri bulup tıklayın.


Gmail E Mail Engelleme Resimli Anlatım 2018

3 - Gösterdiğim yere tıkladıkdan sonra karşınıza buna benzer bir pencere gelecek. Bu pencereden gerekli yerleri doldurarak devam edin.


 Gmail E Mail Engelleme Resimli Anlatım 2018

4 - Son olarak üyelikten ayrılmak istiyor musunuz ? gibi bir soru gelecek onada tamam dedikden sonra artık o adresden baska mail almayacaksınız..