7/24/2018

Twitter E-Posta Gönderimini Durdurma Resimli Anlatım

Twitter E Posta Gelmesini Engelleme (Kapatma)


Twitter'dan Gelen E-Postaları Devre Dışı Bırakma ?


Twitter üzerinden E POSTA adresimize günde oldukça fazla gereksiz e posta geldiğini biliyoruz. Twitter'dan gelen postalar arasında bizle hiç mi hiç ilgisi olmayan, hatta takip bile etmediğimiz kişilerin tweet'leri de bunlara dahil.
Biliyoruz ki bu durumdan oldukça kişi şikayetçi. Bizlerde bugün bu konuyu ele alarak güzel bir anlatım hazırladık. Umuyoruz ki bu konu hakkında araştırma yapan kullanıcılara faydalı bir yazı olur.

Twitter E-posta Bildirimleri Nasıl Kapatılır ?


Bu işlem oldukça basit ve kolay. Hemen altta sizler için hazırladığımız  anlatıma geçerek bu sorunu 2 dakika içinde çözebilir ve Twitter üzerinden gelen gereksiz mailleri kapatabilir yada isteğe göre ayarlayabilirsiniz.

Bu İşlem Sadece Gereksiz E-Posta Gönderimini Durdurmak İçin Yapılmakdadır. Herhangi bir Şifre, E-Mail, Değişikli vs Gibi Durumlarda Yine E-posta Gönderilecektir..!

Twitter E-posta Engelleme Resimli Anlatım


Sizlere detaylı anlatım olarak bir resimli anlatım hazırladık. ilk olarak twitter hesabınıza giriş yapın ve aşağıdan anlatımı takip edin.


Twitter E Posta Gelmesini Engelleme (Kapatma)



1 - İlk olarak (1) daha sonra (2) olarak gösterdiğim yerlere tıklıyoruz ve ilerliyoruz.


Twitter E Posta Gelmesini Engelleme (Kapatma)


2 - Daha sonra daire ile gösterdiğim ''E-Posta Bildirimleri'' olan yere tıklıyoruz.


Twitter E Posta Gelmesini Engelleme (Kapatma)


3 - Son olarak bu pencereden kendi istediğiniz gibi bildirim almak için gerekli yerleri doldurabilir, yada benim yaptığım ve sizlere kırmızı daire ile göstediğim yere tıklayarak ''KAPAT'' diyebilirsiniz..