8/14/2018

İnstagram İnternet Tüketimi Azaltma - Resimli Anlatım

İnstagram Veri (DATA) Tasarruf  Modu Resimli Anlatım

İnstagram Mobil Veri Tasarrufu Nasıl Sağlanır ?


Bilindiği gibi Instagram günümüz de oldukça fazla kullanılan bir sosyal paylaşım sitesi hâline gelmiştir. Aynı zamanda en çok data kullanan sosyal paylaşım site veya uygulaması da diyebiliriz.
Bildiğimiz gibi Instagram da otomatik açılan videolar oldukça fazla İnternet harcamamıza neden oluyor. Otomatik açılan videoları Facebook'da olduğunu gibi instagram ayarlarımızdan kapatılamıyor. Bu sorun hakkında oldukça fazla şikayet aldıkları halde bir düzeltme yoluna gitmediklerini de eklemek isterim.


İnstagram Otomatik Açılan Videoları Devre Dışı Bırakma


Instagram ayarlarımızda bulunan ufak bir veri tasarruf ayarı mevcut. Her ne kadar  ana sayfamızda paylaşılan videoları otomatik olarak oynatmayı devre dışı bırakmasada, keşfet bölümünde ki videolaotomatik olarak açılmasını engelleyerek ciddi oranda data veri tasarrufu yapabilmemizi sağlıyor..


İnstagram Veri Tasarruf Modu - Resimli Anlatım



Ayrıca Bknz;



Aşağıda sizler için hazırladığımız görsel anlatımı takip ederek instagram hesabınızdan kolaylıkla veri tasarruf modunu aktif hale getirebilirsiniz.


İnstagram Veri (DATA) Tasarruf  Modu Resimli Anlatım

1 - İlk olarak yukarıda gösterilidği gibi 3 nokta üst üste olan yere tıklıyoruz.

İnstagram Veri (DATA) Tasarruf  Modu Resimli Anlatım

2 - Daha sonra açılan ekranda yine yukarıda gösterildiği gibi (Hücresel Veri Kullanımı) bulup giriyoruz.

İnstagram Veri (DATA) Tasarruf  Modu Resimli Anlatım

3 - Son olarak yukarıda ki veri tasarruf modunu açık konuma getirerek işlemi bitiriyoruz..