9/28/2018

Google Chrome: Masaüstü ve Mobil Uygulama Üzerinden Gizli Mod Kullanımı

Gizli Moda Geçme Resimli Anlatım

Chrome Gizli Mod Nedir Nasıl Kullanılır ?


Öncelikle (Gizli Mod) özelliği sayesinde internet geçmişi, E-mail, şifre, gibi bilgililerinizin kayıt altına alınmasını engelleyerek büyük bir avantaj sağlıyor.

Gizli mod özelliği Chrome ve benzeri bir çok tarayıcıda bulunmaktadır. Bugün sizlere Google Chrome üzerinde Gizli Mod Özelliği nasıl kullanılır, diğer deyişle nasıl aktif edilir ?

Adlı bir konu hazırladık. Umuyoruz ki bu konu hakkında araştırma yapanlar için faydalı bir yazı olur..

Ayrıca Bknz.


Google Chrome Masaüstü Gizli Mod Kullanımı - Resimli Anlatım


Öncelikle Chrom tarayıcımızdan gizli mod'a geçebilmek için aşağıda sizlere 2 farklı  seçecek sundum.

1. Seçenek: Kısa yol tuşları.

Görselde gösterildiği gibi Ctrl+Shift+N tuşlarına sırasıyla aynı anda basılı tutarak açabilirsiniz.


Kısa yol tuşları ile gizli mod nasıl açılır ?

2. Seçenek: Menü Bölümü.

Klavyeden uğraşmak istemeyenler için en basit yöntem aşağıdaki görselde gösterilmiştir..

Gizli Moda Geçme Resimli Anlatım


Gizli Moda Geçme Resimli Anlatım


Mobil Chrome Uygulaması Gizli Mod Kullanımı - Resimli Anlatım


Mobil telefonlardaki Chrom uygulaması üzerinden Gizli Mod'u kullanmak için;


Gizli Moda Geçme Resimli Anlatım

Gizli Moda Geçme Resimli Anlatım


Takıldığınız yerler olursa yorumlar kısmında bizlere sorabilirsiniz.. Yeni bir konuda daha görüşmek üzere..