7/02/2018

2018 MTV Vergi Borcu Sorgulama ? Motorlu Taşıtlar Vergi Borcu Ödeme


Motorlu Taşıtlar Vergi Borcu Nasıl Hesaplanır 2018


2018 MTV Nasıl Hesaplar ve Nasıl Ödenir ?


Bugün sizlere MTV yani "Motorlu Taşıtlar Vergisi" nasıl sorgular ve nasıl ödenir ? Adı altında bir konu açtık. Bildiğiniz gibi 2. Taksit ödeme günü geldi çattı ve akıllar da kalan sorulara bir cevap bulmanız için böyle bir konu açmaya karar verdik. Umarım bu konu hakkında araştırma yapan kullanıcılar için yararlı bir konu olur..


Online Olarak MTV Nasıl Hesaplanır ?



Motorlu taşıtlar vergisi borcumuz bu yıl ne kadar çıktı ? Gibi soruların cevabını bulmak ve online olarak MTV borcunuzu sorgulamak veya ödemek için sizler için hazırladığımız resimli anlatıma bakabilirsiniz...


2018 
MTV Hesaplama ve Ödeme - Resimli Anlatım


İlk Olarak Buraya Tıklayarak MTV Sorgulama Ekranına Gidin!



MTV Hesaplama ve Ödeme Resimli Anlatım 2018
Daha sonra yukarıda ok işareti ile
göstirildiği gibi (Motorlu Taşıt Sorgulaması ve Ödemesi) diyoruz.


MTV Hesaplama ve Ödeme Resimli Anlatım 2018


Sonra Plaka, TC, ve Araç Tescil Tarihi (Ruhsat da Bulabilirsiniz) bölümlerini doldurup TAMAM diyoruz.


MTV Hesaplama ve Ödeme Resimli Anlatım 2018

Burada araç bilgilerinizi göreceksiniz. daha sonra yine ok işareti ile gösterdiğim yere tıklıyoruz.


MTV Hesaplama ve Ödeme Resimli Anlatım 2018

Ve son olarak bu pencerede aracınıza ait vergi borçleri görüntülenecek. Buradan Ödemek istediğiniz ayın yada tüm vergi borçlarınızı seçip ÖDEME dedikden sonra kredi kartınız yada hesap kartınızla ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz..