7/13/2018

Turkcell Gizli (ÖZEL) Aramalar Nasıl Engellenir Resimli Anlatım 2018

Turkcell hesabım üzerinden özel aramaları kapatma 2018



Türkcell Gizli Aramaları Kapatma - Resimli Anlatım



Turkcell
kullanıcıları için her zaman olduğu gibi bugün de güzel bir konu açmak istedik. Sizlere daha önce "Turkcell özel numaralardan gelen aramalar nasıl kapatılır ?" başlığı altında bir video hazırlamıştık. BURADAN bakabilirsiniz. Bugün ise Turkcell kullanıcıları için bir de resimli anlatım hazırlayalım diyerek bu konuyu açmaya karar verdik..


Turkcell Hesabım Üzerinden Özel Aramalara Kapatma


Sizlere en kolay yoldan yani (Turkcell Hesabım) uygulaması üzerinden gizli bir diğer deyişle (Özel) aramalar nasıl kapatılır adı altında bir resimli anlatım hazırladık. Yapmanız gereken ilk olarak telefonunuzda Turkcell hesabım uygulaması yüklü değil ise ilk olarak Turkcell hesabım uygulamasını cihazınıza yükleyin ve daha sonra aşağıda ki anlatıma geçebilirsiniz.
Turkcell'in Sunduğu Özel Aramaları Kapatma Servisi Tamamen Ücretsizdir.

Turkcell Özel Aramaları Kapatma Servisi - Resimli Anlatım



Turkcell Gizli Aramalara Kapatma Servisi Nasıl Aktif Edikir 2018

İlk olarak Turkcell hesabım uygulamasına giriş yapıyoruz. Daha sonra ok işareti ile gösterildiği gibi İşlemler'e tıklıyoruz.

Turkcell Gizli Aramalara Kapatma Servisi Nasıl Aktif Edikir 2018

Daha sonra yine ok ile gösterildiği gibi Çağrı Ayarlarım'a tıklıyoruz.

Turkcell Gizli Aramalara Kapatma Servisi Nasıl Aktif Edikir 2018

Son olarak açılan ekrandan Gizli Numara Arama Engelleme bölümünü bulup sonunda bulunan anahtarı açık konuma getiriyoruz..