8/11/2018

Android Hafıza Sorunu Nasıl Çözülür ? - Telefon Hızlandırma

Telefonda yer açma yöntemleri - Resimli Anlatım


Android Hafıza Sorunu Çözme ve Telefon Hızlandırma


Android telefonlarda sıkça rastlanan hatalar arasında şüphesiz ki hafıza sorunu gelmektedir. Zamanla yüklemiş olduğunuz uygulama, oyun, vb yazılımlar vasıtasıyla şişen önbellek bir süre sonra hata vererek sizi uyaracaktır. Bugün hafıza dolu uyarısı alanlar için hazırlamış olduğumuz yazıya göz atarak hiç bir uygulama kullanmadan android işletim sistemli cihazınızın hafıza hatasını çözmekle kalmayacak aynı zamanda telefon işletim sisteminizide hızlandırmış olacaksınız..


Uygulama ÖnBelleği Nedir ve Neden Temizlenmelidir ?


Android uygulamalar zamanla gereksiz verileri depolayarak telefonunuzun hafıza kaybına neden olur. Bu veriler örneğin Facebook gibi uygulamalarda daha önce bakmış olduğunuz; fotoğraf, video, vb verileri depolayarak bir sonraki uygulama girişiminizde kayıtlı olan önbelleği daha hızlı görüntüleyerek önemli oranda data tasarrufu sağlar...


Hafıza Dolu Uyarısı Çözümü Detaylı Anlatım


Uygulama ön belleğinin faydası olduğu kadar zararıda tabiki var. Bunların en başında hafıza sorunu gelmektedir. Sizlere bir öneride bulunacak olursam örneğin; Facebook, Google Chrome, ve Instagram gibi sık kullandığınız uygulamarın önbelleğini ayda bir kez temizlemeniz, sizin ve telefonunuzun sağlığı için faydalı olur..


Uygulama ÖnBelleği Temizleme - Resimli Anlatım


Hatırlatma; Bu İşlem Uygulama Üzerinde Hiç Bir Değişiklik Yapmayacaktır.

Uygulama önbelleğini temizlemeniz için aşağıda sizler için hazırlamış olduğumuz görseli takip ederek sorunu çözebilirsiniz..


Telefonda yer açma yöntemleri - Resimli Anlatım

1 - İlk olarak cihazınızın AYARLAR bölümüne gelerek yukarıda gösterildiği gibi (Uygulamalar) seçeneğine girin.


Telefonda yer açma yöntemleri - Resimli Anlatım


2 - Daha sonra yukarıda ki örnekde gösterildiği gibi sık kullandığınız uygulamayı seçin.

Telefonda yer açma yöntemleri - Resimli Anlatım

3 - Uygulamaya girince karşımıza çıkan ekran üzerinde (Depolama) yazan yere tıklıyoruz.

Telefonda yer açma yöntemleri - Resimli Anlatım

4 - Karşımıza gelen pencerede İnstagram ön belleği 244 MB olduğu görülüyor. Son olarak Önbelleği Sil diyerek işlemi bitiriyoruz..