8/07/2018

Android Telefonlarda GSM Numara Engelleme İşlemi Detaylı Anlatım


GSM Numara Engelleme Resimli ve Videolu Anlatım

ANDROİD Telefonlarda Uygulama Kullanmadan Numara Engelleme


Bugün Android cihazlarda arama (GSM Numara) engelleme işlemi en kolay yoldan nasıl yapılır ondan bahsedeceğiz.

Bildiğiniz gibi her birimiz bazı durumlarda numara engelleme işlemine gerek duymuşuzdur. Bugün sizler için hazırlamış olduğumuz resimli anlatıma göz atarak hiç bir uygulama yada servis kullanmadan dilediğiniz numarayı Turkcell, Vodafone, Türk Telekom, farketmeksizin 2 dakika içinde engelleyebilirsiniz..

Ayrıca Bknz;



Numara Engelleme Yöntemi Resimli ve Videolu Anlatım


Numara Engelleme Videolu Anlatım

YOUTUBE - SCHOLAR TV Kanalımıza video eklendikden hemen sonra sizlerle konu içersinde paylaşacağız.

Numara engelleme işlemine geçmek için öncelikle son aramalardan engellemek istediğiniz numarayı seçin. Daha sonra aşağıda sizler için hazırladığımız anlatıma geçebilirsiniz.


GSM Numara Engelleme Resimli ve Videolu Anlatım

1 - İlk olarak çağrı kayıtlarınıza girip engellemek istediğiniz numarayı seçerek açın.

GSM Numara Engelleme Resimli ve Videolu Anlatım

2 - Daha sonra görselde gösterildiği gibi 3 nokta üst üste olan bölüme tıklayın.

GSM Numara Engelleme Resimli ve Videolu Anlatım

3 - Son olarak yine görselde gösterildiği gibi (Aramayı Reddet) diyerek GSM numara engelleme işlemini bitiriyoruz.