5/11/2019

Chrome'da Varsayılan Arama Motoru Nasıl Google Yapılır ?

Görsel Resimli Anlatım



Google Chrome Varsayılan Arama Motoru Ayarları


Google Chrome'da varsayılan arama arama tercihini Google yapmak için kısa bir görsel anlatım hazırladık. Umarız bu konu hakkında araştırma yapan kullanıcılar için faydalı bir yazı olur.

Chrome'da Varsayılan Arama Tercihi Kendi Kendine Değişiyor ?


Google Chrome varsayılan arama tercihiniz bilginiz dışında değişiyorsa bu işe yüklediğiniz bir program yada harici bir yazılım neden oluyor olabilir.

Yahoo Yada Yandex Arama Tercihini Google Yapmak


Sizin için ufak bir görsel anlatım hazırladık. Takıldığınız bir yer olursa konu altındaki yorumlar kısmından sorabilirsiniz.



1. Görsel: İlk olarak Chrome'u açıyoruz ve aşağıda ki görsel anlatımı takip ederek (Ayarlar) bölümüne giriyoruz.

Görsel Resimli Anlatım

2. Görsel: Ayarlar bölümüne girdikten sonra aşağı inerek ARAMA MOTORU Bölümünü buluyoruz. Daha sonra Adres Çubuğunda Kullanılan Arama Motoru'nu Google yaparak işlemi tamamlıyoruz.

Görsel Resimli Anlatım