8/20/2019

Netflix ''Uygulama Cihazınız İle Uyumlu Değil'' Hatası Çözüm


Netflix Bu Uygulama Cihazınız İle Uyumlu Değil


Netflix Bu Uygulama Cihazınız İle Uyumlu Değil Hatası


Google Play Store'dan Netflix'in Mobil sürümünü indirmek için girdiğiniz de
"Bu uygulama cihazınız ile uyumlu değil." Hatasını alan arkadaşlar için kısa kısa bir anlatım hazırladık. Umuyoruz ki bu konu hakkında araştırma yapanlar için faydalı bir yazı olur.


''Bu Uygulama Cihazınız İle Uyumlu Değil'' Uyarısını Neden Alıyorum ?


Cihaz sürümünüz eski veya donanım düşüklüğü yüzünden bu hatayı alınıyor olabilirsiniz. Bu sorunla karşılaşan cihazlar genellikle eski tip tablet ve
telefonlardır.


Google Play'den Netflix'i İndiremiyorum ?


Bu
sorunu cihazınıza ROOT atarak ortadan kaldırabilirsiniz ama ben size böyle bir çözümü önermiyorum. Konu altında size vereceğim link'den Netflix eski android sürümünü indirerek bu sorunu ortadan kaldırabilirsiniz. 



Uyarı Bağlantıya Tıkladıkdan Sonra (Reklamı Geç) Diyerek Siteye Ulaşabilirsiniz.